Visszaküldés, csere

 Visszaküldés és csere lehetősége:

 

Amennyiben a megrendelt és kézhez kapott terméket mégsem szeretnéd megtartani, akkor az átvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól.

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, vagyis visszaküldheti a megrendelt terméket.  

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni kíván elállási jogával, annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén e-mailben, írásban, vagy telefonon.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Ön az erre irányuló nyilatkozatát 14 munkanapon belül (akár a 14. munkanapon) elküldi részünkre. 

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail értesítés esetén az e-mail küldésének idejét, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzés időpontját vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel nyilatkozatát, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. A termék visszaérkezését követő 14 napon belül az PIRINYÓ BÉBI ÉS GYEREKRUHA  az Ön által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a termék vételárát.  

Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek Önt terhelik, tehát a termék PIRINYÓ BÉBI ÉS GYEREKRUHA ügyfélszolgálati címére történő visszaküldésének költségét Önnek kell kifizetnie, azonban ezen felül egyéb fizetési kötelezettség nem terheli.  A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Kérjük, kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését az PIRINYÓ BÉBI ÉS GYEREKRUHA követelheti Öntől!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

Nem gyakorolhatja elállási jogát:

- olyan termék esetében, amely az Ön személyéhez kötött, illetve amelyet az Ön utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza

- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

 Az Üzletszabályzat menűpontban az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) ide vonatkozó részében bővebb tájékoztatást kaphatsz, az Elállási jogról és a Kellék és termék szavatosságról! 

Csatolmányként megtalálod ezeket letölthető pdf. formátumban az ÁSZF alján, valamint egy nyilatkozat mintát, az Elállási jog- gyakorlásához, amit kinyomtathatsz, és kitöltve beszkennelve vagy lefotózva elküldhetsz akár postai akár elektronikus úton!