Gyakran Ismételt Kérdések
- Milyen minőségű ruhák kerülnek feltöltésre? Gyerekruha webáruházunkban kizárólag új, saját tervezésű és kivitelezésű gyerekruhákat, babaruhákat forgalmazunk, így mindig kiváló minőségre számíthatsz.
|
- Hogy küldhetem vissza a ruhát ha nem jó a méret vagy nem tetszik? Ha nem megfelelő a gyerekruha, ill. babaruha webáruházunk visszafogadja, (Elállás joga 14 nap) vagy kicseréli azokat. A ruhákat címkéjével együtt várjuk vissza. Kérnénk, mielőtt visszaküldenél számunkra valamit, értesíts bennünket elérhetőségeink valamelyikén.
|
- Mennyi idő alatt kapom meg a csomagom? Megrendelésedet általában 2-7 munkanap alatt teljesítjük. A rendelést követő 7 napon belül átadjuk a gyerekruha csomagot a futárszolgálatnak Előre utalás és bankkártyás fizetés esetén csak az összeg számlánkra érkezését követően tudjuk a csomagodat útnak indítani.
|
- Hol tudom a megadott adataimat módosítani? Bejelentkezés után, személyes adataidat, az adatlapod alsó sarkában lévő frissítés gombra kattintva tudod módosítani.
|
- Mikor vannak a feltöltések?
A feltöltések nincsenek fix időponthoz kötve. Célunk, hogy folyamatosan legyenek újdonságok termékeink között. A feltöltésről hírlevelet küldünk, erre feliratkozni a Hírlevél pontban lehet.
- Regisztráltam, de nem tudok belépni. Mit tegyek?
Regisztráció után a rendszer automatikusan küld egy e-mailt, benne a belépési adataiddal, ami a fiókodhoz tartozó általad megadott e-mail címet és a szintén általad megadott jelszót tartalmazza. Első lépésben ellenőrizd, hogy ezeket jól adtad e meg a belépés során! Ha minden stimmel, és mégsem tudsz belépni, akkor hívd fel a weboldalunkon található telefonszámot, és segítünk megoldani a problémát!
Ha bármilyen egyéb kérdése van forduljon hozzák elérhetőségeink valamelyikén!
Telefon: 06 70 940 8499
Írj nekünk:
pirinyorendeles@gmail.com